Monday, September 5, 2011

Kabare semua???

Assalamualaikum...............................

Apa khabar sahabat semua??rasanya dh lama kita x bersua kan???hampir sebulan x update blog smpai ada manusia yg dh marah..ayat dia yg power tu, "baik x payah buat blog klu xnk update"..pergh,terasa kot..ingat orang saje2 xnk update ke???dulu lain la duk umah je..skrg nie kn dh start belajar balik..mmg jarang nk update la jawabnya..sori ea awak <3

So,amacam hidup korang sekarang???mesti bahagia kan??nak plak sekarang nie musim raya..oh ya,lupa plak..rasanya x lamabt lg kn nk wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..maaf zahir wa batin..dan x lupa juga SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN NEGARA...

Hm,ada orang suh cita pasal kisah hidup aku kat KPM...klu nk cita dri mula smpai abis,mmg berjela la jawabnya entry kali nie...aku cerita sekadar yg mampu je la ek???tp nk cite pasal ape???mana la aku tau..dh lbeh kurang 2 bulan kat KPM,mcm2 bnda yg jadi..x kira la yg best ke,yg x best ke..semua ada..smpai dah x mampu nk bgtau org..tp apa yang pasti,aku rasa best sgt kat kolej tu..serius ckp..belajar pun ok..member2 pun semua ok..klu ada yg x ok tu,setakat dua tiga kerat je la..x ramai pun yg buat spoil kat situ..hahah

Ada gak la ex-student sekolah aku dulu kat KPM..tp biasa la,xde la rapat sangat..dan kebetulan kitaorang semua ambik kos yg sama kat kolej tu..adoyaiiii...jodoh betul la...huhuhhuhuuuhu...btw,senior kat kolej tu memang sporting abis la..klu nk cri yg x berapa nk mesra alam tu,mmg kurang..ada tu mmg la ada,tp sgt jarang..yg ada mmg ramai yg terlebih mesra alam..itu la best duk kat kolej nie..ada senior yg hepy go lucky..

Rasanya tu je kot..xdak mood nak cite panjang2..nanti insyaAllah klu ada masa, org update entry baru...so,doakan saya ya semoga sya mampu belajar utk jadi yang terbaik selama 3 tahun sya amik diploma in accountancy nie..sya akan buktikan kt parents sya yg sya boleh buat yg terbaik..

Sekian utk kali ini, Assalamualaikum~
 

No comments:

Post a Comment