Monday, July 4, 2011

Dah Nak Pergi ke???

Assalamualaikum...

Apa khabar sahabat2 semua??Harap semuanya dalam keadaan yang sihat sejahtera la ya..Hm,rasanya dah lama kan tak tulis entry secara santai macam nie..Biasanya asyik post artikel ja..Tapi kali ni,nak tulis something yang rileks ja..

Hm,act,dah nak sambung belajar...hari tulis entry nie kan hari isnin..nak pegi masuk kolej hari selasa..jadi, dikesempatan yang hanya sementara nie, sya pemilik blog ~HATI INI~ nak minta maaf kat semua pembaca blog ini..minta maaf kalau ada mana2 entry disini yang menyinggung perasaan kalian..biasala,manusia mana ada yang terlepas buat silap kn???mungkin ada yang buat kalian terasa or apa saja..dan mungkin juga ada msg yg tak berbalas..maaf sangat2 ya..

Yang kedua saya nak ucapkan terima kasih kepada semua yang mengizinkan saya meng'copy' artikel mereka untuk diletakkan dalam blog ini..terima kasih banyak2..jasa kalian tak dapat saya balas..moga2 korang dapat Balasan kerana keizinan korang membenarkan sya menyebarkan ilmu..

       *ayat aku nie mcm dah xkn bukak blog nie utk selamanya...huhu*

Seterusnya,nk ucap thanks to all yang support diri ini selama ni..terutama kepada Rina Azmon yang paksa buat blog nie..Namun Akhirnya diri nie jumpa jugak apa yang perlu dibuat kat blog nie..mula2 mmg rasa x berguna pun blog nie..tapi lama2 dh faham apa yang baik dan buruknya buat blog nie..jadinya aku sikit pun tak menyesal buat blog nie..alhamdulillah blog nie ada juga faedahnya..

Hm,tak tau la nak tulis apa..takde idea..jadinya akhirkan entry kat sini je la ya..sekali lagi nak mohon maaf dan ucapan berjuta terima kasih kepada semua yang pernah singgah ke blog nie walaupun hanya untuk 5 saat..doakan kejayaan saya ya..

Sekian,terima kasih..

wassalam 

No comments:

Post a Comment