Saturday, May 14, 2011

Penjelasan~~

Assalamualaikum...

Kat sini saya nak bagitaw..Mungkin ada antara pengunjung blog nie yg sudah baca artikel atau maklumat2 yg di'post' disini di mana2 blog mahupun laman sosial sebelum ini..

Saya hanya ingin berkongsi ilmu..mungkin ada antara anda yg tidak pernah membacanya..jadi,x salahkan kalau sya mahu meng'post' kn artikel2 itu??Semoga semuanya memberi manfaat kepada semua..

Oh ya..Mungkin ada yang perasan,salah satu post telah tiada..post pasal "luahan hati seorang insan"..Hm,maaf ya..post itu saya dh delete atas sebab2 tertentu..
Setelah dapatkn khidmat nasihat drpd mereka yg lebih ahli,maka saya buat keputusan untuk delete post tu..maaf ya kepada mereka yg berkaitan dengan post itu..

Jadi,tu ja kot tuk kali ini..sehingga bertemu lagi lain kali..semoga anda semua sihat sejahtera dan dibawah rahmat Allah sentiasa..amin ya rabb..

sekian,terima kasih...

p/s:macam la ade org yg mengharapkan penjelasan dari aku..ntah2 org buat x taw je kot..huhu..tp aku peduli ape???nie kan blog aku,so sesuka hati aku la aku nk buat ape pun..hehe

*maaf ea,terkasar pula bahasa itu*
 

No comments:

Post a Comment