Tuesday, February 22, 2011

Berhati-hati~

Assalamualaikum...

"Apabila seorang lelaki terlalu menggilai seorang wanita"

Tu adalah status aku kat fb semalam.tapi sebabkn status tu gak la ak hampir bergaduh ngan seorang kawan.Aku tahu dye marah kat aku pasal status tu.Mungkin dye terasa.Tapi yang sebetulnya memang xde kaitan ngan dye pun.

Cerita dye macam nie.Malam semalam ade orang call aku.Dye cite pasal sorang budak laki nie.Budak nie minat sangat kat dye smpai sggp buat macam2 kat dye.Kalau nak cerita kang panjang plak jadinye.Tapi kire nye memang teruk la budak laki tu buat..

Tapi kawan yg sorang nie terasa.Hm,xtaw nak terang macam mana..
"awak,kat blog nie saya nk ckp,awk mmg xde kaitan langsung ngan status tu..sori sgt2 sebab awk terasa..saya taw awk akan bkk blog sya nie walaupun xtaw bila..sebab tu sya tulis kat sini.I'M SORRY..

Atas dasar persahabatan.aku delete gak status tu dari fb aku..Ak xnk hilang kawan sebab bende tu..Sebab aku pegang kata2 nie:
    "carilah seribu sahabat dalam pergaulan kerana seribu sahabat masih belum banyak..tetapi jauhilah walau    seorang musuh kerana seorang musuh sudah lebih daripada banyak"-lukman alhakim

"Sayangi sebuah perkenalan kerana disitu ada kenangan..Kenangi sebuah perhubungan kerana disitu ada kerinduan..Sayangi kedua-duanya kerana itu anugerah dari Tuhan..Tidak terasa bila ia pergi tetapi sayu bila ia kembali..Ia datang tanpa seruan,ia pergi tanpa alasan..Jadi,abadikanlah ia sebelum hilang dari pandangan"
 

No comments:

Post a Comment